تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۳۰
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۹۹۶۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سرمایه گذاری بیش از ۱۳۰ میلیارد ریالی در صنعت شهرستان فردوس

می متالز - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس از سرمایه گذاری ۱۳۱ هزار و ۸۰۰ میلیون ریالی در سال ۹۸ در صنعت این شهرستان خبر داد.
سرمایه گذاری بیش از ۱۳۰ میلیارد ریالی در صنعت شهرستان فردوس

به گزارش می متالز، صادقی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس در گفت و گو با خبرنگار از بیرجند ،گفت: با صدور ۳ فقره پروانه بهره برداری صنعتی در سال ۹۸ سرمایه گذاری ۱۳۱ هزار و ۸۰۰ میلیون ریالی در این شهرستان انجام شد.

او با اشاره به زمینه های صنعتی که پارسال در این شهرستان برای آن پروانه بهره برداری صادر شده است، افزود: این پروانه‌های بهره برداری در زمینه تولید پودر میکرونیزه بنتونیت، انواع نبات و آبنبات و آجر فشاری صادر شده است.

صادقی با اشاره به میزان اشتغال این واحد‌ها اظهار کرد: با فعالیت این ۳ واحد برای ۵۲ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس در پایان با اشاره به وجود ۲ شهرک صنعتی با زیرساخت‌های مناسب و همچنین ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های صنعتی و معدنی شهرستان فردوس از کلیه سرمایه گذاران به خصوص مردم این شهرستان که در سایر شهرستان‌ها و استان‌ها ساکن می‌باشند جهت سرمایه گذاری در این شهرستان و شهرک صنعتی فردوس دعوت کرد.

عناوین برگزیده