به گزارش می متالز، غلام رضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین با اشاره به وجود ویروس کرونا که تاثیرات گسترده جهانی داشته خطاب به مجموعه کاشی سعدی گفت: تدابیر اتخاذ شده توسط مدیران کاشی سعدی و کلیه شرکتهای تابعه و وابسته صدر تامین قابل قبول بوده و باید این مجموعه اقدامات تا پایان نابودی ویروس کرونا در کشور ادامه داشته باشد.
سلیمانی تاکید کرد: تامین آرامش کارگر، اطلاع و مدیریت دغدعههای آنان اولویت شرکت سرمایه گذاری صدر تامین بوده و مدیران عامل توجه داشته بانشد که این مهم در ادامه میتواند ارزش محصولات را افزایش دهد.
بنا به گفته مدیرعامل تاصیکو، مجموعه سیاستهای دولت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل شستا در راستای رفاه کلیه پرسنل بخصوص کارگران کشورمان بوده و باید مدیران عامل و سایر مدیران شرکتها بدانند که این مهم از اولویتهای ما محسوب میشود.
وی تصریح کرد: نفت به عنوان یک کالای استراتژیک ارزش خود را در بازار جهانی از دست داده و باید با یک پارادایم و تغییر خوب به سمت رویکرد جایگزین برویم که این رویکرد تولید بخصوص در مجموعه صدر تامین است. تا به امروز اقدامات قابل قبولی در راستای تولید در دستور کار قرار گرفته و این مهم موجب حضور گسترده در بازار داخل و خارج شده است. براساس گزارهای دریافتی از معاونتهای هلدینگ رقابت بسیار خوبی در بازار وجود داشته و ما با بالا بردن کیفیت، طراحی مناسب و رضایت مشتری میتوانیم این بازار را بدست گیریم.
سلیمانی خاطر نشان کرد: کاشی سعدی در آستانه ۶۰ سالگی بوده و امیدواریم به یک برند بین المللی تبدیل شود که با ارتباط مناسب با مشتری نهایی بهرهبرداری موردنظر صورت گیرد. مجموعه مدیریتی در تاصیکو، شرکتهای تابعه و وابسته به خوبی میدانند که باتوجه به تغییر شیوه زندگی مردم، استفاده از فضای مجازی و سرویسهای جدید میتواند به افزایش فروش کمک کرده و سودآوری را تضمین کند.
وی در پایان ضمن اشاره به نامگذاری هوشمندانه سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال جهت تولید، گفت: سهامداران تاصیکو بدانند که در سال ۱۳۹۹ تمامی مدیران این مجموعه در اقدامات ارزشمندی را به ثبت خواهند رساند و امروز باید بگویم که سود هر سهم بیش از ۲ برابر محقق شده است.
در ادامه این مراسم مالکی، مدیرعامل شرکت کاشی و سرامیک سعدی ضمن ارائه داده و چشم اندازهای پیش بینی شده در سال جدید این شرکت، گفت: باهدف در دست گرفتن بازار داخلی و خارج این شرکت سیاستهای اجرایی قابل توجهای را در دستور کار قرار داده و اقدام به ثبت برندهایی با نام پایتخت و رومی کرده ایم.
وی تصریح کرد: کاشی رومی برای بازار بینالمللی (باتوجه به شهرت و آوازهی مولانا، شاعر بلند آوازهی ایرانی) و کاشی تهران و کاشی پایتخت به سبب موقعیت کاشی سعدی تحت عنوان قدیمیترین کاشی ایران و تنها کارخانه کاشی پایتخت، که در این دو برند اندازههای جدید کاشی تولید شده و کیفیتهای دیگر ارائه خواهد شد.
در ادامه این مراسم کارکنان و کارگران کارخانه کاشی سعدی به بیان دغدغهها و مشکلات خود با مدیران مجموعه پرداخته و از چند تن از کارگران و مدیران نمونه تقدیر به عمل آمد. همچنین بازدید از کارخانه سعدی نیز از دیگر برنامههای مدیرعامل تاصیکو در مجموعه سعدی بود.