[گزارش تصویری]
می متالز - جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و معین توسعه بخش دهبکری روز یکشنبه ۱۳ مهر در محل معدن خان خاتون با حضور حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان، حجت الاسلام دانشی امام جمعه بم، هادی شهسوارپور فرماندار بم، دکتر بابک اسماعیلی مدیرعامل مجتمع معدنی و فرآوری سرب و روی خان خاتون و دیگر مسوولین شهرستان بم برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۵۲۴۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۱۵