مجری طرح فاز ۳ تغلیظ مس سونگون:
می متالز - مجری طرح فاز ۳ تغلیظ مس سونگون گفت: ترافیک کاری در مرحله احداث کارخانه فاز ۳ تغلیظ مس سونگون که با اتمام خاکبرداری شروع میشود، به ۵۰۰ نفر خواهد رسید که پیمانکار موظف شده است از نیروهای بومی منطقه استفاده کند و با استارت کارخانه که در نیمه دوم ۱۴۰۳ خواهد بود ۲۵۰ نفر جذب میشود.
کد خبر: ۱۳۸۷۰۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۰۳