می متالز - مردم کردستان مخصوصا شهرستان قروه نسبت به عدم بکارگیری نیروهای بومی منطقه در معدن طلای ساریگونی و منتفع نبودن منطقه از سود این معدن انتقاد دارند اما رییس سازمان صمت کردستان میگوید: جدای از اینکه ۸۵ درصد نیروهای این معدن بومی هستند، ۱۵ درصد حقوق دولتی آن هم به کردستان برمیگردد.
کد خبر: ۱۴۴۴۵۵ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۰۳