می متالز - محمدرضا انصاری، نایبرئیس اتاق ایران معتقد است: نقش سازمان توسعه تجارت در بهبود روابط خارجی بسیار بااهمیت است و یکی از اولویتهایی که باید مدنظر قرار گیرد، تقویت این سازمان است.
کد خبر: ۱۵۱۵۶۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: