میمتالز - در ۳ سال گذشته بیش از ۲.۳ میلیارد دلار از منابع ارزی کشور صرف واردات گوشیهای لوکس بالای ۶۰۰ دلار شده است، این در حالی است که فقط ۶ درصد از مردم توانایی استفاده از این گوشیهای گران قیمت را دارند.
کد خبر: ۲۴۶۰۷۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
می متالز - احتمالا باید خود را برای افزایش قیمت گوشیها با قیمت بالاتر از ۶۰۰ دلار یا به عبارتی «گوشیهای لوکس» آماده کنیم چرا که طبق لایحه بودجه ۱۴۰۰، دولت از سال آینده برای ورود آنها به کشور عوارض خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۶۲۲۱۸ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
می متالز - دولت برای سال آینده قرار است از گوشیهای لوکس و لاکچری 2500 میلیارد تومان حقوق ورودی گمرکی بگیرد.
کد خبر: ۱۶۲۱۲۱ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۳