رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان:
میمتالز - مراسم تقدیر از بازیکنان تیم فوتبال فولاد هرمزگان به مناسبت صعود به لیگ دسته یک کشور با حضور مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیران این شرکت و رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۲۳۹۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۶