میمتالز - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به افزایش ۲۸ درصدی صادرات کالاهای کانتینری از بندرشهید رجایی گفت: طی این مدت ۱۸۹ هزار و ۱۲۹ TEU کانتینری از این بندر به کشورهای مقصد صادر شده است.
کد خبر: ۲۲۵۲۸۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد: