حریری پاسخ داد:
می متالز - رئیس اتاق مشترک ایران و چین گفت: اینکه بخواهند نیروی کار چینی وارد کنند، اصلا منطق اقتصادی ندارد. متخصصان ما در ایران بیشتر از ۵۰۰ دلار و همینطور نیرو کار ساده هم بیشتر از ۲۰۰ دلار حقوق نمیگیرند. پس مطمئن باشید برای هیچ شرکتی صرف نمیکند عمده نیرو کار خود را از چین بگیرد.
کد خبر: ۲۳۷۱۱۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۳