میمتالز - صبح امروز کارخانه فرآوری کرومیت کم عیار در شهرستان رودان با حضور معاون استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، فرماندار و جمعی از مدیران به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۴۸۹۳۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد: