میمتالز - نشست صمیمی فرماندار با مدیران موزههای پایتخت در موزه ملک برگزار شد. نشست صمیمی حسین خوشاقبال، معاون استاندار و فرماندار تهران، با گروهی از مدیران موزهها و مراکز فرهنگی پایتخت، به مناسبت هفته تهران در موزه ملک برگزار شد. هدف از این نشست، آشنایی نزدیکتر با دغدغهها، بررسی چالشهای اماکن فرهنگی و فراهمسازی زمینه همکاریهای بیندستگاهی برای ارتقای جایگاه موزههای تهران عنوان شد.
کد خبر: ۳۸۷۳۸۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۷/۲۷