رییسجمهور در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران:
میمتالز - رئیسجمهور در نشستی صمیمی با اعضای اتاق بازرگانی ایران، با بیان اینکه هدف غربیها از فعالسازی اسنپبک، محدود کردن فروش نفت و کاهش تجارت ایرانیان است، گفت: متکی به فروش نفت نباشیم.
کد خبر: ۳۸۷۷۰۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۷/۳۰