میمتالز - در طرح توسعه بهرهبرداری و ارتقای ایمنی معادن زغال سنگ پیشبینی شده در صورت تخلف از مقررات ایمنی، جریمههایی از ۵ تا ۱۵ درصد از میزان استخراج سالانه برای معادن متخلف دریافت شود.
کد خبر: ۳۸۸۳۹۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۸/۰۷
در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد: