رئیس اداره توسعه سیستمهای اطلاعاتی سازمان بورس و اوراق بهادار تشریح کرد:
میمتالز - رئیس اداره توسعه سیستمهای اطلاعاتی سازمان بورس و اوراق بهادار از ایجاد سامانه مانیتورینگ OMSها خبر داد و گفت: «این سامانه با هدف تقویت نظارت هوشمند و لحظهای بر عملکرد کارگزاریها و زیرساختهای معاملاتی بازار سرمایه به بهرهبرداری رسیده است.»
کد خبر: ۳۸۸۸۰۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۸/۱۱