تاکید مدیرعامل ایرانخودرو بر اجرای دستور رییس جمهور
میمتالز - مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو در واکنش به سخنان اخیر رییسجمهور درباره ضرورت کاهش مصرف سوخت خودروهای داخلی، تاکید کرد: این مطالبه کاملا بجا و راهبردی است و برنامه کاهش مصرف سوخت محصولات ایرانخودرو از سال گذشته و همزمان با خصوصیسازی این شرکت آغاز شده است.
کد خبر: ۳۹۰۲۰۳ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۸/۲۷