میمتالز - نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که با پیگیریهای مستمر، پروژه هدایت پساب تصفیهشده بیرجند به معادن استان عملیاتی شده و منابع پایدار آبی معادل ۱۶ چاه عمیق احیا میشود.
کد خبر: ۳۹۲۹۵۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۹/۲۷