رئیس محیط زیست گروه فولاد مبارکه در نمایشگاه انرژی پاک گفت:
میمتالز - رئیس محیط زیست گروه فولاد مبارکه گفت: حضور فولاد مبارکه در نخستین نمایشگاه فناوریهای سبز، فقط نمایش تجهیزات نبود؛ این شرکت تلاش دارد مسیر تازهای از مدیریت منابع، کاهش آلایندگی و فرهنگسازی زیستمحیطی را معرفی کند؛ مسیری که از نیروگاهها تا زنجیره تأمین را در بر میگیرد.
کد خبر: ۳۹۳۲۹۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۱۰/۰۵