می متالز - در حالیکه از اوایل هفته پیش با افزایش دمای هوا مصرف برق از مرز ۴۳ هزار مگاوات گذشته بود، از روز گذشته با ورود سامانه بارشی و خنک تر شدن دمای هوا مصرف برق با یک عقبگرد وارد کانال ۴۲ هزار مگاواتی شد.
کد خبر: ۳۸۴۱۴ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۰۱