فرماندار گناباد:
می متالز - فرماندار شهرستان گناباد گفت: یک چهارم معادن استان خراسانرضوی در گناباد قرار دارد؛ فاصله دور این شهرستان تا مرکز استان مشکلاتی را برای شهروندان، تولیدکنندگان و معدن کاران گنابادی ایجاد کرده است.
کد خبر: ۵۲۷۹۵ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۰۸