رئیس هیات عامل ایدرو خبر داد:
می متالز - معاون وزیر صنعت، معدن تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مراسم امضای تفاهمنامه تعمیق ساخت داخل با شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: بر اساس هم افزایی بین بخش صنعت و بخش پتروشیمی برنامه ریزی برای حداکثر داخلی سازی نیازهای پلیمری و پتروشیمی صنایع انجام می شود.
کد خبر: ۵۸۳۹۷ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۰۳