می متالز - دکتر «اردشیر سعد محمدی» مدیرعامل شرکت مس صبح روز چهارشنبه ۶شهریور ماه به همراه «علی اسدیکرم» نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی از طرح توسعه ذوب خاتونآباد بازدید کردند.
کد خبر: ۵۴۶۸۷ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
با حضور نماینده مردم شهربابک در شرکت مس؛
می متالز - بیانیه «چشمانداز شهربابک در سال 1400» روز چهارشنبه (1 آذر) توسط «علی اسدیکرم»، نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی و «مرتضی دلاوریپاریزی»، قائممقام رئیس و دبیر اجرایی ستاد مدیریت اقتصاد مقاومتی شرکت مس به امضا رسید.
کد خبر: ۷۹۲۴ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۰۹