می متالز - پس از ۱۷سال انتظار عاقبت اسناد مالکیت مرکز تجاری کیش آماده و ۲۲ سند به مالکان تحویل داده شد. غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم اهدای اسناد مالکیت به غرفهداران مرکز تجاری کیش از تصمیم جدی این سازمان درجهت داشتن تجارتی اصولی خبر داد و گفت: دیگر هیچ مجوز ساخت مرکز تجاری در جزیره کیش صادر نمیشود.
کد خبر: ۸۴۹۳۶ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۲۴