در جلسه شورای گفتوگوی استان خراسان شمالی مطرح شد
می متالز - رئیس اتاق بجنورد در جلسه شورای گفتوگوی استان خراسان شمالی گفت: توجه به مبادلات تهاتری با دیگر کشورها یکی از راهکارهای توسعه تجارت در دوره تحریم محسوب میشود و با توجه به ظرفیتهایی که در تجارت با همسایگان وجود دارد، باید برای تحقق این کار برنامهریزی کرد.
کد خبر: ۱۱۲۶۴۵ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۰۲