تاریخ: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۰
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۱۰۰۰۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشت؟

می متالز - سهامداران شرکت‌های گسترش سرمایه‌ گذاری دارویی تامین، سبحان دارو و سیمان مازندران در بورس و معامله‌ گران شرکت‌های بهمن دیزل، بیمه کوثر و نفت ایرانول در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشت؟

به گزارش می متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 22 هزار و 720 واحدی به کار خود پایان داد و یش از 7 میلیارد و 258 میلیون سهم و حق ‌تقدم به ‌ارزشی بالغ بر 9 هزار و 524 میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 272 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه ‌گذاری دارویی تامین، سبحان دارو و سیمان مازندران امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌‌های مدیریت صنعت شوینده، توسعه صنعتی بهشهر و قند لرستان بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3 میلیارد و 23 میلیون ورقه به‌ارزش 4565 میلیارد تومان در 687 هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 166 واحد رشد کرد و در ارتفاع 9774 واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بهمن دیزل، بیمه کوثر و نفت ایرانول بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های گروه سرمایه ‌گذاری میراث فرهنگی، سرمایه‌ گذاری مسکن پردیس و ویتانا بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد