

به گزارش می متالز، اما متأسفانه فقط تعداد کمی را توانستند جابجا کنند و بقیه مردم در کوپهها بصورت ۳ یا ۴ نفره تا تهران به سر بردند. لازم است که سازمانهای همانند سازمان بازرسی و وزارت بهداشت بر نحوه عملکرد سازمان و شرکتهایی مانند راه آهن که با تعداد زیادی از مردم جامعه سروکار دارند نظارت بیشتر و سختگیرانه تری داشته باشند تا جامعه شاهد اینگونه سهل انگاری از طرف آنها در قبال جان مردم نباشد.