تاریخ: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۱۳
بازدید: ۲۲۳
کد خبر: ۱۰۱۱۸۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

افزایش قیمت عموم ضایعات آلومینیومی در هفته اخیر/ قیمت رادیات آلومینیوم 8.4 درصد افزایش یافت

می متالز - قیمت ضایعات آلومینیومی تحت تاثیر قیمت جهانی آلومینیوم و نرخ دلار است که البته علی‌رغم کاهش این عوامل، به دلیل افزایش میزان تقاضا، شاهد افزایش قیمت اکثر ضایعات آلومینیومی طی یک هفته اخیر هستیم.
افزایش قیمت عموم ضایعات آلومینیومی در هفته اخیر/ قیمت رادیات آلومینیوم 8.4 درصد افزایش یافت

به گزارش می متالز، با کاهش قیمت آلومینیوم در جهان، بهای اکثر ضایعات آلومینیومی طی یک هفته اخیر نوسانات چشمگیر و قابل توجهی داشته است؛ به گونه‌ای که قیمت برخی قراضه‌های آلومینیومی مورد استفاده در صنایع ریخته‌گری و آلیاژسازی افت قیمت قابل ملاحظه‌ای داشت. در این میان، افزایش 8.4 درصدی قیمت رادیات آلومینیوم و افزایش 6 درصدی آلومینیوم ظرفی طی هفته اخیر را شاهد هستیم.

رادیات آلومینیومی بیشترین افزایش قیمت را داشت

همان‌طور که در نمودار 1 آمده است، رادیات آلومینیوم ضایعاتی است که بیشترین افزایش قیمت را طی یک هفته تجربه کرد. به این ترتیب که قیمت آن پنج‌شنبه 28 فروردین ماه، نسبت به هفته گذشته 8.4 درصد رشد داشت و از 15 هزار و 930 تومان به ازای هر کیلوگرم به 17 هزار و 270 تومان به ازای هر کیلوگرم افزایش یافت.

آلومینیوم ظرفی دومین ضایعاتی است که افزایش قیمت را طی یک هفته تجربه کرد. به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات پنج‌شنبه 28 فروردین ماه، با رشد 6 درصدی نسبت به هفته گذشته، از 20 هزار و 50 تومان به ازای هر کیلوگرم به 21 هزار و 260 تومان به ازای هر کیلوگرم افزایش یافت.

قوطی رانی سومین ضایعاتی است که افزایش قیمت را طی یک هفته تجربه کرد؛ به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات پنج‌شنبه 28 فروردین ماه، با رشد 6 درصدی نسبت به هفته گذشته، از 13 هزار و 880 تومان به ازای هر کیلوگرم به 14 هزار و 710 تومان به ازای هر کیلوگرم افزایش یافت.

افزایش قیمت برخی ضایعات آلومینیومی طی یک روز

سفاله آلومینیوم خشک افزایش قیمت شدیدی را طی یک روز پشت سر گذاشت. به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات پنج‌شنبه 28 فروردین ماه، با رشد 2.2 درصدی نسبت به روز گذشته، از 14 هزار و 990 تومان به ازای هر کیلوگرم به 15 هزار و 320 تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

رادیات آلومینیوم دومین ضایعاتی است که افزایش قیمت را طی یک روز تجربه کرد. به این ترتیب که قیمت آن پنج‌شنبه 28 فروردین ماه، نسبت به روز گذشته 1.3 درصد رشد داشت و از 17 هزار و 40 تومان به ازای هر کیلوگرم به 17 هزار و 270 تومان به ازای هر کیلوگرم افزایش یافت.

سرسیلندر سومین ضایعاتی است که افزایش قیمت را طی یک روز تجربه کرد. به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات پنج‌شنبه 28 فروردین ماه، با رشد 0.9 درصدی نسبت به روز گذشته، از 20 هزار و 620 تومان به ازای هر کیلوگرم به 20 هزار و 810 تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

کاهش قیمت برخی ضایعات آلومینیومی طی یک هفته

همان‌طور که در نمودار 2 آمده است، سفاله آلومینیوم نرم ضایعاتی است که بیشترین کاهش قیمت را طی یک هفته تجربه کرد؛ به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات پنج‌شنبه 28 فروردین ماه، با افت 8 درصدی نسبت به هفته گذشته، از 14 هزار و 290 تومان به ازای هر کیلوگرم به 13 هزار و 150 تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

کاهش قیمت برخی ضایعات آلومینیومی طی یک روز

سفاله آلومینیوم نرم ضایعاتی است که بیشترین کاهش قیمت را طی یک روز تجربه کرد؛ به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات پنج‌شنبه 28 فروردین ماه، با افت یک درصدی نسبت به روز گذشته، از 13 هزار و 280 تومان به ازای هر کیلوگرم به 13 هزار و 150 تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

آلومینیوم خشک دومین ضایعاتی است که کاهش قیمت شدیدی را طی یک روز پشت سر گذاشت. به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات پنج‌شنبه 28 فروردین ماه، با افت 0.1 درصدی نسبت به روز گذشته، از 17 هزار و 100 تومان به ازای هر کیلوگرم به 17 هزار و 90 تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

عناوین برگزیده