تاریخ: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۳۹
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۱۰۱۲۳۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۲/۱۴

می متالز - سهامداران شرکت‌های سیمان صوفیان، نورد آلومینیوم و معدنی و صنعتی گل گهر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بیمه اتکایی ایرانیان، صنعتی بهپاک و کشت و دامداری فکا در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۲/۱۴

به گزارش می متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 46 هزار و 864 واحدی در ارتفاع 917 هزار و 405 واحدی به کار خود پایان داد و بیش از 5 میلیارد و 922 میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 9 هزار و 460 میلیارد تومان در بیش از 956 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان صوفیان، نورد آلومینیوم و معدنی و صنعتی گل گهر امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پارس سرام، کارگزاری بورس کالای ایران و تولیدکنندگان بورس کالای ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2 میلیارد و 277 میلیون ورقه به ‌ارزش 4373 میلیارد تومان در 548 هزار نوبت، شاخص فرابورس(آیفکس) 381 واحد رشد کرد و در ارتفاع 11 هزار و 84 واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بیمه اتکایی ایرانیان، صنعتی بهپاک و کشت و دامداری فکا بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد