تاریخ: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۳۸
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۱۰۱۴۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد بورس در فارس

می متالز - مقایسه تعداد سهام و اوراق مشارکت معامله شده در بورس منطقه‌ای فارس طی فروردین امسال نسبت به آمار مشابه سال گذشته نشان می‌دهد حجم سهام معامله شده ۱۲ درصد و ارزش ریالی معاملات ۳۴۶ درصد افزایش داشته است.
رشد بورس در فارس

به گزارش می متالز، کرشمه ترابیان، مدیرعامل بورس منطقه‌ای فارس با اعلام این خبر افزود: در فروردین ۹۹ و طی ۱۷ روز فعالیت ۷۱۷ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۶۸۹۳ میلیارد ریال در بورس فارس مورد معامله قرار گرفت. ترابیان ادامه داد: متوسط ارزش روزانه خرید و فروش سهام طی این مدت ۴۰۵۴۴۹ میلیون ریال بوده است. به گفته وی، بررسی ترکیب معاملات انجام شده حاکی از آن است که ۵۸ درصد ارزش معاملات مربوط به خرید سهام و ۴۲ درصد به فروش سهام بوده است. ترابیان همچنین اظهار کرد: تعداد شرکت‌های استانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار ۲۴ شرکت است که از این میان ۵ شرکت در بازار اول، ۱۰ شرکت در بازار دوم و ۹ شرکت در فرابورس قرار دارند.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد