تاریخ: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۳
بازدید: ۲۳۹
کد خبر: ۱۰۱۷۵۱
فولادگر نشست کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس را تشریح کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت قوانین و شرکت‌های دانش بنیان برای جهش تولید

می متالز - رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های نرم افزای مانند قوانین، نیروی انسانی، شرکت‌های دانش بنیان و شناسایی ظرفیت های سخت افزاری در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و مسکن شعار سال را محقق کرد.
ضرورت استفاده از ظرفیت قوانین و شرکت‌های دانش بنیان برای جهش تولید

به گزارش می متالز، حمیدرضا فولادگر رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس در تشریح نشست کمیسیون متبوعش، به حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: دستورکار امروز کمیسیون بررسی تبعات اقتصادی کرونا در واحدهای تولیدی و صنفی با توجه به الزامات جهش تولید بود. از آنجایی که گزارش مربوط به آثار اقتصادی کرونا نهایی و تقدیم صحن علنی مجلس شده و مقرر است هفته آینده قرائت شود، پیشنهادات مربوط به حوزه صنعت و معدن در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه رفع رکود از یک سو می تواند تبعات اقتصادی کرونا را کاهش دهد و از سوی دیگر زیرساخت‌های جهش تولید را فراهم سازد، اظهار کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌های نرم افزای مانند قوانین، نیروی انسانی، شرکت‌های دانش بنیان و شناسایی ظرفیت های سخت افزاری در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی، مسکن و... شعار سال را محقق کرد.

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با بیان اینکه تامین مالی بنگاه های اقتصادی یکی از الزامات است، ادامه داد: قوانین رفع موانع تولید، حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی و بهبود کسب و کار می تواند زمینه ساز جهش تولید باشد.

عناوین برگزیده