تاریخ: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۲
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۱۰۱۹۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صمت قزوین:

نگاه سازمان در سال 99 صادرات محور است

می متالز - رییس سازمان صمت قزوین در دیدار با اتحادیه صادر کنندگان گفت : نگاه سازمان صمت قزوین در سال 99 صادرات محور است.
نگاه سازمان در سال 99 صادرات محور است

به گزارش می متالز، عزیزالله افضلی گفت: زحمات زیادی در استان قزوین کشیده شده است که قابل تقدیر است اما هنوز از مزیت های این استان به خوبی استفاده نشده است .استان قزوین همیشه در بحث صنعتی جزو استانهای پیشرو و مطرح کشور بوده و برترین صنایع کشور در این استان کلید خورده اند.

افضلی افزود: باتوجه به اینکه یکی از محورهای نام گذاری سال ۹۹ توسط مقام معظم رهبری به نام " جهش تولید" ، توسعه صادرات غیر نفتی است ، بنابراین باید به صورت جدی تری به این موضوع پرداخته شود.

وی تصریح کرد: قائم مقام محترم وزارت صمت، مکاتباتی با سازمانهای صمت استانی مبنی بر توسعه کمیته صادرات غیر نفتی و بازگردانی آن به کارگروه صادرات غیر نفتی داشتند و خواهان توجه بیشتر استانها به این موضوع شده اند.

رییس سازمان صمت قزوین گفت: نگاه سازمان صمت استان قزوین صادرات محور است و ما بدنبال فعال و کارا نمودن این کارگروه هستیم.

در ادامه این دیدار مهدی عبدیان رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان خاطر نشان کردند اتحادیه صادرکنندگان و اتاق بازرگانی قزوین همانگونه که در رفع تمامی مشکلات تولیدی ، صادراتی و اجتماعی استان پیشگام بوده اند در حال حاضر نیز، آمادگی خود را جهت هر گونه کمک و همکاری با سازمان صمت، جهت رشد و شکوفایی صنایع ، معادن و تجارت استان اعلام می نمایند.

عناوین برگزیده