تاریخ: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۳:۱۲
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۱۰۱۹۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خبر داد:

پرداخت بیش از 4 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در گلستان

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در سال ۹۸، بیش از 4 هزار و 830 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی گلستان پرداخت شد.
پرداخت بیش از 4 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در گلستان

به گزارش می متالز، حسین طلوعیان در دویست و هفتاد و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در سال ۹۸ میزان بیش از بیست و دو هزار و پانصد و پنجاه و دو میلیارد ریال تسهیلات برای پرداخت به سیصد و هفتاد و یک واحد و طرح از محل اعتبارات رونق تولید در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب و به بانکها ابلاغ شده است .

وی افزود : از این میزان، تعداد ‌119 واحد موفق به اخذ چهار هزار و هشتصد و سی میلیارد ریال تسهیلات شده اند ، که در حوزه پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه هشتم را در سطح کشور در اختیار داریم .

وی گفت : از این تعداد پنج واحد در شهرستان علی آباد موفق به اخذ یکصد و هفتاد و یک میلیارد ریال تسهیلات شده اند .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: در تسهیلات تبصره ۱۸ نیز که از جمله مهمترین ابزار ایجاد و حفظ اشتغال در استان‌ها است ، گلستان در این زمینه با پرداخت یکهزار و سیصد و نود میلیارد ریال به شانزده واحد رتبه سیزده را در کل کشور به خود اختصاص داده است ، و در این بخش در شهرستان علی آباد دو واحد موفق به اخذ نوزده میلیارد ریال تسهیلات شده اند .

وی با اشاره به کسب رتبه سوم گلستان در زمینه پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی مراکز تولیدی در کل کشور بیان کرد: از محل تسهیلات بازسازی و نوسازی نیز چهل و دو واحد تولیدی استان میزان یکهزار و دویست و بیست و یک میلیارد ریال تسهیلات دریافت نموده اند که سهم شهرستان علی آباد برای سه واحد بیش از سی و چهار میلیارد ریال تسهیلات بوده است.

عناوین برگزیده