تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۱
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۱۰۲۷۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

توضیح معاون بازار شرکت بورس تهران درباره علت ادامه توقف نماد ساپیا

می متالز - معاون بازار شرکت بورس تهران درباره بازگشایی نماد ساپیا و سپس ممنوع و موکول کردن بازگشایی نماد این شرکت به فردا توضیح داد.
توضیح معاون بازار شرکت بورس تهران درباره علت ادامه توقف نماد ساپیا

به گزارش می متالز، محمود گودرزی درباره بازگشایی نماد ساپیا و سپس ممنوع شدن معاملات این شرکت گفت: بعد از بازگشایی نماد این شرکت و در دوره سفارش گیری و حراج، صف خرید حدود 11 میلیارد سهمی تشکیل شد که این حجم قابل قبول نبود. به همین دلیل تصمیم به ادامه توقف و موکول کردن بازگشایی نماد به فردا گرفته شد.

وی در برابر این سوال که اگر فردا هم همین شرایط و صف خرید فوق سنگینی رخ دهد، چه تصمیمی گرفته می شود، توضیح داد: در این رابطه باید منتظر وضعیت فردا بود تا تصمیمی مناسب اتخاذ شود.

براساس این گزارش، نماد سایپا از 27 اسفند سال گذشته به دلیل برگزاری مجمع فوق العاده و افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها بسته شده و طی آن با افزایش سرمایه 398 درصدی، سرمایه اسمی این شرکت به 19.5 هزار میلیارد تومانی رسید و امروز با اعلام بازگشایی نماد، صف خرید بیش از، 5، 8 و 10 میلیارد سهمی با قیمت 124 تومانی هر سهم تشکیل شده و و به حدود 11 میلیارد سهم رسید که رکوردی بی سابقه بشمار می رود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد