تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۳
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۱۰۳۰۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رشد ۲۳ هزار واحدی بورس؛

در عبور از شاخص یک میلیونی

می متالز - شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با احتساب معاملات شستا و صبا توانست ۲۳۰۷۵ واحد باوجود منفی شدن قیمت پایانی صبا، رشد کرده و در جایگاه یک میلیون و ۴۳ هزار واحد قرار بگیرد.
در عبور از شاخص یک میلیونی

به گزارش می متالز، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با احتساب معاملات شستا و صبا توانست ۲۳۰۷۵ واحد رشد کرده و در جایگاه یک میلیون و ۴۳ هزار واحد قرار بگیرد، شاخص کل در پایان معاملات امروز رشد ۲.۲۶ درصدی را انجام داده و شاخص کل قیمت هم وزن نیز توانست رشد ۱.۷۲ درصدی را به نام خود ثبت کند، شاخص آزاد شناور رشد ۲.۸۰ درصدی را به ثبت رساند و شاخص بازار اول رشد ۳.۳۷ درصدی را انجام داد، شاخص بازار دوم نیز به رشد ۰.۶۳ درصدی رضایت داد.

نمادهای فولاد، فملی، شستا، کگل، وبملت، کچاد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس از خود بر جای گذاشته و نماد فارس بیشترین تاثیر منفی را از خود بر جای گذاشت، نمادهای وبملت، وتجارت، شپنا، فولاد، فملی، ومعادن، وبصادر نیز پربیننده های بورسی امروز بودند.

ارزش بازار بورس به عدد ۳۹,۱۶۶,۰۲۰.۵۹۴ میلیون ریال رسیده و ارزش معاملات نیز به عدد ۳۹,۱۶۶,۰۲۰.۵۹۴  میلیون ریال رسید. ارزش بازاری فرابورس نیز به عدد ۷,۳۶۲,۵۳۷.۱۰۸ میلیون ریال رسیده و ارزش معاملات آن ۵۶,۶۵۷.۵۱۴ میلیون ریال بود، نمادهای میدکو، هرمز، بپاس، شاوان بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل فرابورس از خود بر جای گذاشته و نمادهای ذوب، سبزوا، سمگا، دی، تبرک پربیننده ترین نمادهای فرابورسی بودند.

در پایان معاملات امروز تقریبا یک سوم نمادهای بورسی در وضعیت قرمز قرار داشتند و دوسوم در وضعیت صعودی و رشد خوبی قرار داشتند، در فرابورس نیز ۱۷۰ نماد مثبت و ۱۲۴ نماد در وضعیت اصلاح قیمتی قرار داشتند.

منبع: بازار
عناوین برگزیده