تاریخ: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۴۸
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۱۰۳۵۶۰

تکمیل عملیات ۶ بانده کردن محور مهران به پایانه مرزی تا پایان سال

می متالز - مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: طرح ۶ بانده کردن محور مهران به پایانه مرزی با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی تا قبل از اربعین سال جاری تکمیل و زیر بار ترافیک می‌رود.
تکمیل عملیات ۶ بانده کردن محور مهران به پایانه مرزی تا پایان سال

به گزارش می متالز، علی اصغر کاظمی اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های راه و شهرسازی استان توسعه زیرساخت‌های ارتباطی به ویژه در محورهای منتهی به مرز مهران است.

وی افزود: با توجه به افزایش همه ساله زائران اربعین در مرز بین‌المللی مهران و همچنین تردد کامیون‌های تجاری در فاصله پل زائر تا پایانه مرزی، مقرر شد تا این مسیر ۱۱ کیلومتری ۶ بانده شده و در کنار آن نیز مسیر پیاده راه نیز اجرا شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعتبار هزینه شده در اجرای این پروژه را ۲۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: در حال حاضر عملیات خاکریزی و خاکبرداری این پروژه انجام و تعریض پل‌های مسیر در دستور کار قرار گرفته است.

کاظمی با اشاره به وضعیت جاده ایلام - مهران گفت: از مجموع ۱۲۰ کیلومتر مسیر جاده (از میدان ارغوان تا پایانه مرزی) تاکنون ۱۰۵ کیلومتر از این محور تکمیل و زیر بار ترافیک رفته است.

وی مدت زمان اجرایی کردن این میزان از چهارخطه کردن جاده ایلام - مهران را در مدت چهار سال اعلام کرد و افزود: عملیات چهارخطه کردن ۲ محور در مسیر مهدی آباد تا صالح آباد به طول هفت کیلومتر و منطقه کنچانچم (لاین برگشت) به طول هشت کیلومتر باقی مانده است که اقدامات اجرایی آن‌ها هم اکنون با پیشرفت بیش از ۵۰ درصد توسط پیمانکاران در حال انجام است.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده