تاریخ: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۲۸
بازدید: ۲۴۳
کد خبر: ۱۰۴۰۸۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

رشد ۴۰ درصدی تولیدات کارخانه تاراز شهرکرد تا پایان سال جاری

می متالز - رستمی با اشاره به اینکه تسهیلات اعطایی به فولاد تاراز و توسعه این کارخانه در راستای افزایش بهره وری است، گفت: با توجه به اعطای این تسهیلات میزان تولید کارخانه تاراز شهرکرد تا پایان سال جاری حدود ۴۰ درصد رشد می کند.
رشد ۴۰ درصدی تولیدات کارخانه تاراز شهرکرد تا پایان سال جاری

به گزارش می متالز، «سجاد رستمی» با اشاره به برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار و جمعی از تولیدکنندگان، در شهرکرد اظهارداشت: بیش از پنج هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای پیشرفت پروژه های صنعتی استان تخصیص یافت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه کارخانه فولاد تاراز شهرکرد بیشترین سهم را از این تسهیلات دریافت می کند، ادامه داد: طرح توسعه این کارخانه با توجه به برنامه ریزی های انجام شده با اعطای این تسهیلات سرعت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات اعطایی به فولاد تاراز و توسعه این کارخانه در راستای افزایش بهره روی است، اظهار کرد: با توجه به اعطای این تسهیلات میزان تولید کارخانه تاراز شهرکرد تا پایان سال جاری حدود 40 درصد رشد می کند.

رستمی ایجاد و تثبیت اشتغال را از اهداف اصلی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری برشمرد و تصریح کرد: در همین راستا حدود 270 میلیارد ریال تسهیلات نیز در راستای اشتغال زایی در واحدهای صنعتی استان اختصاص داده شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از بررسی مشکلات چهار واحد تولیدی استان در این ستاد خبر داد و اضافه کرد: با توجه به خسارات ناشی از شیوع ویروس کرونا به برخی از واحدهای تولیدی استان با طرح مشکلات، برنامه ریزی برای رفع موانع انجام شد.

عناوین برگزیده