به گزارش می متالز، به عبارت دیگر این رابطها ارتباط میان نرمافزار با نرمافزار و کلاینت (مشتری) با نرمافزار را امکانپذیر میکنند. بنا بر این گزارش با این خدمات، گروهی از مشتریان حقیقی و حقوقی نظیر کارگزاریها، شرکتهای بیمه، فینتکها و سایر شرکتهای دارای تراکنش بالا که از چارچوبهای خدمات الکترونیکی و فناوری اطلاعات قابل قبولی برخوردار هستند، قادر خواهند بود خدمات مالی مورد نیاز را بدون مراجعه به شعبههای بانک و با استفاده از ابزارهای بانکداری مجازی نظیر اینترنت بانک دریافت کنند.بر این اساس ادغام و یکپارچهسازی سیستمهای مالی مشتری با سیستم بانکداری متمرکز بانک این امکان را فراهم میآورد تا مشتریان بتوانند در کلیه ساعات شبانهروز از طریق ارسال دستور بر بستر «وب سرویس» بهصورت آنی و برخط به انجام امور بانکی خود بپردازند. این گزارش حاکی است: در حال حاضر خدمات «وب سرویس» در قالب سه گروه خدمات سپرده، کارت و بن کارت ارائه میشود که در موارد لازم، قابلیت تغییر در میزان سقف روزانه و ماهانه با توجه به نیاز و شرایط مشتری را دارند.