به گزارش می متالز، عظیمیان با تاکید بر اینکه قسمت های مختلف روابط عمومی باید عملکرد شرکت را به صورت واضح، شفاف و به درستی به مردم و مخاطبین عرضه کنند خاطرنشان ساخت: پاسخگویی به ابهامات، سوالات و حواشی که وجود دارد و اطلاع رسانی از وضعیت و عملکردها از جمله دیگر وظایف روابط عمومی است و لازم است که این بخش، مردم و مخاطبین خود را در جریان آخرین اطلاعات و اخبار شرکت قرار دهد.
وی، شرکت فولاد مبارکه را دارای نقش و جایگاه ویژه در اقتصاد و صنعت عنوان کرد و افزود: از همین رو فعالیت همکاران ما در روابط عمومی بسیار بسیار مهم است و اگر به موقع اطلاع رسانی و شفاف سازی نکنند، این مساله ممکن است هیجاناتی را در بازار و خللی را در روند تامین نیازهای جامعه به وجود آورد.
عظیمیان روابط عمومی را نهاد بسیار هوشیار، همیشه بیدار و همیشه مرتبط با مخاطبین ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: همکاران ما در بخش های مختلف روابط عمومی زحمات بسیاری را در فضاهای مرتبط، رسانه ها، در سطح شرکت و در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی متحمل می شوند و در عرصه های مختلف خیلی خوب می درخشند و من از همین جا از همه آنها تشکر می کنم.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در پایان اظهار داشت: طبیعی است که جایگاه روابط عمومی، جایگاه خطیر و ویژه ای است، از همین رو انتظارات و توقعات بیشتری از مدیریت و همکاران این بخش وجود دارد که امیدواریم این انتظارات تامین و برآورده شود.