تاریخ: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۵۷
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۱۰۵۳۵۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

کاهش نرخ بهره‌برداری واحدهای ذوب سرب چین با دور جدید تعمیرات و نگهداری

می متالز - میانگین نرخ بهره‌برداری واحدهای ذوب سرب اولیه در استان‌های هنان، هونان و یون‌نان در هفته منتهی به ۱۵ مِی به ۵۲.۳ درصد رسید که نسبت به مدت مشابه هفته پیش از آن کاهش ۱.۱ واحد درصدی داشت.
کاهش نرخ بهره‌برداری واحدهای ذوب سرب چین با دور جدید تعمیرات و نگهداری

به گزارش می متالز، در هفته منتهی به روز ۱۵ مِی، میانگین نرخ بهره‌برداری واحدهای ذوب سرب اولیه در استان‌های هنان، هونان و یون‌نان حدود ۵۲.۳ درصد بود که در مقایسه با هفته پیش از آن ۱.۱ واحد درصد کاهش داشت.

واحدهای ذوب از جمله واحد شهر منگزی استان یون‌نان، عملیات تعمیر و نگهداری انجام دادند که باعث کاهش ۴.۴ واحد درصدی میانگین نرخ بهره‌برداری این استان تا ۳۳.۶ درصد شد.

میانگین نرخ بهره‌برداری در استان هونان نیز با کاهش ۰.۶ واحد درصدی به ۴۵ درصد رسید؛ واحد ذوب Jinxin در این استان، برنامه‌ریزی تولید را به دلیل کمبود مواد اولیه کاهش داد. نرخ بهره‌برداری در استان هنان بدون تغییر نسبت به هفته گذشته، با میانگین ۶۳.۸ درصد ثابت بود.

در میان واحدهای ذوب سایر مناطق، واحد Anhui Tongguan در روز ۱۷ مِی عملیات تعمیر و نگهداری را به پایان می‌رساند و از روز ۲۰ همین ماه، تولید را آغاز خواهد کرد. واحد ذوب روی و ژرمانیوم Chihong برای ماه ژوئن برنامه تعمیر و نگهداری دارد که حدود ۳ هزار تن بر تولید آن تاثیر خواهد گذاشت.

عناوین برگزیده