تاریخ: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۵
بازدید: ۳۰۲
کد خبر: ۱۰۵۹۱۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیام مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر

می متالز - پیام علی اکبر پوریانی مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر را در ادامه بخوانید.
پیام مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش می متالز، متن پیام به شرح زیر است:

امام خمینی(ره):
《خرمشهر را خدا آزاد کرد》


سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر نقطه اوج پیروزی جبهه حق علیه باطل و بزرگترین عملیات دلاورمردان ایران اسلامی در جنگ هشت ساله ایران و عراق محسوب می شود.
آزادی خرمشهر دلاوریهای دیار کهن در مقابل ابرقدرتهای شرق و غرب و مزدوران ناتو ستودنی است.
رزمندگان و قهرمانان اسلام، سپاه، ارتش، بسیج و نیروهای مردمی این دیار همیشه سربلند و اسلامی با مقاومت جانانه و ایثار و ازخود گذشتگی و با همراهی فرماندهان بزرگی چون شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، سردار شهید احمد کاظمی، سردار شهید حسن باقری و سرلشکر محسن رضایی ، خونین شهر، شهر خون را به دامان میهن اسلامی بازگردانده و حماسه‌ای جاودان خلق کردند.
اینجانب سالروز این پیروزی سرافراز را محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم شهداء، ملت شهید پرور ایران اسلامی و همچنین کارکنان شریف شرکت سنگ آهن گهرزمین که بعضی از بزرگان آن در هشت سال دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر نقش بسزایی داشتند و بس افتخاری برای کشور عزیزمان و مجموعه بزرگ گهرزمین هستند تبریک و تهنیت عرض نموده و برای روح بلند شهدای گرانقدر دوران پرافتخار دفاع مقدس علو درجات را از خداوند متعال مسئلت دارم.
 

علی اکبر پوریانی
مدیرعامل

منبع: می متالز
عناوین برگزیده