تاریخ: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۳۱
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۱۰۶۷۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اقتصاد سنگاپور ۴ تا ۷ درصد کوچک می‌شود

می متالز - پس از آنکه داده‌های رسمی نشان داد اقتصاد سنگاپور در سه ماهه اول امسال تحت‌تاثیر ویروس کرونا آب رفته است، وزارت تجارت و صنعت برای سومین بار پیش‌بینی رشد اقتصادی این کشور را در ۲۰۲۰ کاهش داد.
اقتصاد سنگاپور ۴ تا ۷ درصد کوچک می‌شود

به گزارش می متالز، وزارت تجارت و صنعت برای سومین بار پیش‌بینی رشد اقتصادی این کشور را در ۲۰۲۰ کاهش داد. به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، پس از آنکه داده‌های رسمی دولت نشان داد که اقتصاد سنگاپور در سه ماه اول امسال تحت‌تاثیر ویروس کرونا آب رفته است، وزارت تجارت و صنعت برای سومین بار پیش‌بینی رشد اقتصادی این کشور را در ۲۰۲۰ کاهش داد. این وزارتخانه در پیش‌بینی جدید خود اعلام کرد انتظار دارد اقتصاد سنگاپور امسال بین ۰/ ۴ درصد تا ۰/ ۷ درصد آب برود. این سومین بار است که دولت سنگاپور پیش‌بینی رشد اقتصادی خود را در سال‌جاری کاهش داده است. در پیش‌بینی قبلی اعلام شد بود تولید ناخالص ملی این کشور بین ۰/ ۱ تا ۰/ ۴ درصد آب خواهد رفت. وزارت تجارت و صنعت طی بیانیه‌ای اعلام کرد: نسبت به زمانی که پیش‌بینی قبلی اعلام شده بود (ماه مارس) اختلالاتی که در اقتصادهای بزرگ جهان به علت این پاندمی به‌وجود آمده است، بیش از آنچه انتظار می‌رفت بوده است. محدودیت‌ها و قرنطینه‌های وضع شده برای مقابله با کرونا در اقتصادهای بزرگی نظیر آمریکا و اروپا که شرکای بزرگ تجاری سنگاپور هستند، به فعالیت‌های اقتصادی و تجاری آسیب زده است.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد