تاریخ: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۸
بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۱۰۶۸۸۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کشف بیش از ۲۰۲تن سیمان احتکار شده در سیرجان + تصاویر

می متالز - خواجویی گفت: بازرسین اداره صنعت، معدن تجارت در حین گشت بازرسی موفق به کشف بیش از ۲۰۲ تن سیمان محتکر شده به ارزش ۶۲۳ملیون ریال ذخیره شده در انباری در حاشیه شهر شدند.
کشف بیش از ۲۰۲تن سیمان احتکار شده در سیرجان + تصاویر

به گزارش می متالز، رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان سیرجان گفت: یکی از وظایف صنعت، معدن و تجارت در کل کشور بحث نظام توزیع و شفاف سازی درعرضه کالاست.

محمدرضا خواجوی اذعان کرد: در همین راستا بازرسان اداره صنعت معدن تجارت سیرجان در حین گشت بازرسی موفق به کشف بیش از ۲۰۲ تن سیمان محتکر شده به ارزش ۶۲۳ملیون ریال شدند.

وی گفت: انبار سیمان کشف شده در سامانه جامع انبارها ثبت نگردیده و فاقد شناسه انبار بوده علاوه بر آن نسبت به اعلام موجودی کالانیز اقدامی صورت نپذیرفته است و برابرقوانین و ضوابط جاری وزارت صمت تحت عنوان کالای احتکار شده مورد شناسائی و گزارش مربوطه جهت سیر ماحل قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع داده شده است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان سیرجان در ادامه افزود: کلیه مشاغل دارای انبار و مراکز نگهداری کالا موظف هستند درسامانه جامع انبارها و مراکر نگهداری کالا ثبت نام کنند و در صورت عدم ثبت نام در این سامانه و نداشتن شناسه انبار کالای ذخیره شده در انبار احتکارمحسوب می شود.

محمدرضا خواجویی گفت: صاحبان انبارها، سردخانه ها، سیلوها و مراکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبارها به آدرس (www.nwms.ir) ثبت نام کنند و برای اخذ تائیدیه به اداره صنعت معدن تجارت مراجعه کنند.

عناوین برگزیده