تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۴۳
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۱۰۷۳۰۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

اطلاعیه مشترک ایران‌خودرو و سایپا در خصوص فرآیند قرعه‌کشی فروش ویژه ۲۵ هزار دستگاه خودرو

می متالز - دو خودروساز بزرگ کشور با صدور یک اطلاعیه مشترک، نکاتی را پیرامون فرآیند قرعه کشی طرح فروش فوق العاده خودرو تشریح کردند.
اطلاعیه مشترک ایران‌خودرو و سایپا در خصوص فرآیند قرعه‌کشی فروش ویژه ۲۵ هزار دستگاه خودرو

به گزارش می متالز، در زمان قرعه کشی نمایندگانی از نهادهای نظارتی و رسانه های همگانی حضور خواهند داشت و متقاضیانی که نام آنها در این قرعه کشی برگزیده می شود، باید در ۴۸ساعت پس از اعلام نتایج، وجه خودرو مورد نظر خود را واریز کنند.

مشروح اطلاعیه مشترک خودروسازان به شرح زیر است:

پیرو جلسه مورخ 99.3.9 کمیته خودرو که با حضور اعضای کمیته اعم از وزارت صنعت، معدن و تجارت، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی کل کشور و دو شرکت خودروساز (گروه صنعتی ایران‌خودرو و گروه خودروسازی سایپا) برگزار شده، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان حضور در فرآیند فروش فوق‌العاده ویژه ایام عید سعید فطر می‌رساند:

۱- جهت اطمینان‌بخشی به افکار عمومی در صحت و دقت قرعه‌کشی، نهادهای نظارتی و رسانه‌ها در تمامی مراحل قرعه‌کشی، حضور خواهند داشت.

۲- بلافاصله پس از اتمام فرآیند قرعه‌کشی، اطلاع‌رسانی لازم در سایت هر یک از خودروسازان به تفکیک خودرو انجام خواهد شد.

۳- متقاضیان مکلفند ظرف ۴۸ ساعت پس از اعلام منتخبان از سوی خودروسازان، نسبت به تکمیل وجه اقدام نمایند؛ ضمن اینکه در صورت عدم واریز وجه، اسامی نفرات جایگزین از محل رزرو، توسط خودروساز و با تائید دستگاه های نظارتی اعلام می‌گردد.

۴- صرفاً سند فروش خودرو از سوی خودروساز، با درج عبارت «ترهین یکساله در فروش فوق‌العاده»، به خریداران تحویل و شناسنامه مالکیت خودرو (برگ سبز) از سوی پلیس راهور تحویل خودروساز گردیده که پس از اتمام دوران ترهین، از سوی خودروسازان، تحویل خریدار خواهد شد.

۵- با توجه به مفاد قرارداد فروش؛ امکان فروش وکالتی خودروهای ثبت‌نامی از سوی متقاضیان در دوران ترهین وجود نخواهد داشت.

۶- متقاضیانی که ظرف ۳۶ ماه گذشته از خودروسازان، خودرو خریداری کرده یا پلاک فعال داشته باشند، از فهرست قرعه‌کشی حذف خواهند شد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده