به گزارش می متالز، محمدکاظم چقازردی در حاشیه آیین راهاندازی نخستین سامانه واسط کاربری بانکهای ادغام شونده (ESB) در شعبه نوروز آفریقا، اظهار کرد: مشتریان برای دریافت سایرخدمات و محصولات خاص بانکهای ادغامی با راهنمایی شعب به نزدیکترین شعبه اصلی راهنمایی خواهند شد.
وی ضمن اشاره به اجرای مطلوب فرآیندهای ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، تصریح کرد: اتمام موفقیتآمیز این پروژه بزرگ، افتخار ملی محسوب میشود. وی به سابقه طولانی بانک سپه در خدماترسانی به نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: این بانک بعد از ادغام هم آماده خدماترسانی به مشتریان بانکهای ادغام شونده در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی است.
مدیرعامل بانک سپه با تأکید بر ضرورت جلب رضایتمندی مشتریان به ویژه نیروهای مسلح و خانوادههای آنها، یادآور شد: بانک سپه از لحاظ انضباط اداری و مالی از بانکهای مطرح نظام بانکی کشور است و باید با وحدت رویه به تمامی مشتریان بانک سپه و بانکهای ادغام شونده خدمات مطلوب و یکپارچه عرضه شود.
چقازردی ضمن اشاره به لزوم استفاده بهینه از توانمندیهای کارکنان بانکهای ادغام شونده، خاطرنشان کرد: نخستین بانک ایرانی برای تبدیلشدن به بزرگترین و کارآمدترین بانک از تجارب چند دهه مدیران و کارکنان خود و توانمندیهای نیروهای جوان بانکهای ادغام شونده به صورت مطلوب استفاده خواهد کرد.
مدیرعامل بانک سپه بهضرورت رعایت اصول شایستهسالاری در واگذاری مسئولیتها به افراد تأکید کرد و گفت: بر اساس ضوابط، شاخصهای ارزیابی عملکرد و معیارهای معین، مسیر شغلی هر فرد در بانک سپه مشخصشده و کارکنان متعهد، متخصص و مسئولیتپذیر میتوانند در بانک سپه مراحل ارتقای اداری را به تدریج طی کنند. شایان ذکر است در این بازدید سید مهدی حسینی، عضو هیات مدیره بانک سپه، توضیحاتی در خصوص کارایی و نحوه عمل سامانه واسط (ESB) ارائه کرد.