تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۳۷
بازدید: ۲۱۷
کد خبر: ۱۰۸۰۴۰
سرویس خبر : انرژی

مردی با خون گرم جنوب

می متالز - اکبر نعمت الهی – از جمله مهمترین ارکان در نهادهای صنعتی در مناطق مختلف صنعتی و به‌ ویژه نفتی، روابط عمومی است.
مردی با خون گرم جنوب

به گزارش می متالز، باتوجه به ویژگی‌های محلی و علائق مردم و همگون نبودن بافت جمعیتی میان نیروهای بومی و غیربومی، روابط عمومی نقش مهم و خاصی را در این مناطق ایفا می کند.

در مناطق نفت‌خیز جنوب به تبع شرایط عمومی منطقه روابط عمومی مناطق نفت‌خیز جنوب نقش ویژه‌تری را در این زمینه برعهده دارد.

یکی از کارکنان زحمتکش و خدوم روابط عمومی مناطق نفت‌خیز جنوب که سال‌های  سال در آن با عزت و شرف کار کرد برادر ارجمندمان «رضا طاهری» بود که در همه عرصه ها در حد بضاعت و توان خود در خدمت مناطق بود و با راه اندازی مدیریت موزه های صنعت نفت به عنوان نماینده این مدیریت در جنوب کشور فعال شد و منشا خدماتی بسیار گسترده قرار گرفت.

طاهری مردی با خون گرم جنوب، در این مدت باتوجه به تاسیس موزه ها نه تنها رابطی قوی با شرکت های زیرمجموعه مناطق نفتخیز بود که در شناسایی و جمع آوری اسناد و مدارک و اشیای موزه ای در مناطق نقشی گسترده برعهده گرفت.

او افزون بر همه این‌ها در شناساندن موزه ها و ایجاد رابطه متقابل میان مردم و کارکنان بومی و موزه ها نقشی مهم برعهده گرفت. بسیاری از پیشکسوتان نفتی را به مرکز معرفی کرد تا پرونده هایی برای هریک تشکیل شود و به فراخور باعث شد تجربیات این بزرگان بی مخاطب نماند.

طاهری سرانجام بعد از تلاش فراوان در انجام وظائف خود در عصر کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد و وجود عزیزش را از ما دریغ کرد.

بی تردید عشق او به انجام وظائف و ایجاد موزه ها می تواند پشتوانه ای قوی برای ادامه کار همکارانش در مدیریت موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت باشد که با میراث لبخندهای ماندگارش و شعف او از تاسیس این اقدام ملی و ماندگار در خدمت به صنعت سترگ نفت و کارکنان زحمتکش آن باشند.

درگذشت او را صمیمانه به مجموعه همکاران، خانواده و کارکنان مناطق نفت‌خیز جنوب و…تسلیت می‌گوییم.

یادش گرامی و راهش پر رهرو…

عناوین برگزیده