تاریخ: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۳
بازدید: ۲۰۴
کد خبر: ۱۰۸۷۴۰
سرویس خبر : زمین شناسی

ظرفیت‌های معدنی پهنه‌های مناطق مختلف آذربایجان شرقی بررسی شد

می متالز - در نشست مشترک مدیران و کارشناسان سازمان صنعت، معدن، و تجارت و همچنین استانداری آذربایجان شرقی، مشکلات و ظرفیت‌های بالقوه پهنه‌های معدنی استان به منظور تحقق شعار جهش تولید در این بخش بررسی شد.
ظرفیت‌های معدنی پهنه‌های مناطق مختلف آذربایجان شرقی بررسی شد

به گزارش می متالز، نشست بررسی موانع و چالش‌های پیش روی حوزه ارزآور و اشتغالزای معدن با هدف تحقق منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای جهش تولید و نقش عمده استان‌ها در بهره برداری از ظرفیت‌های بومی مناطق از جمله معادن و صنایع معدنی، برگزار شد.

در ادامه این نشست که به میزبانی معاونت امور هماهنگی اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی و با حضور مدیران سازمان صمت برگزارشد؛ از توجه به ظرفیت‌های بالقوه معادن در جهت عملیاتی شدن پروژه ها و توسعه این صنعت، به عنوان یک ضرورت یاد شد.

همچنین با مشارکت کارشناسان بخش معادن و صنایع معدنی در خصوص اکتشاف ذخایر جدید معدنی، مشکلات پهنه‌های سونگون، تکاب، چاراویماق و ۲۸ محدوده اکتشافی تحت اکتشاف شرکت ایمیدرو بحث و بررسی شد.

در پایان بر تعامل و هم افزایی بین دستگاه‌های مختلف اجرایی استان به منظور تداوم فعالیت محدوده‌های یاد شده تا زمان تحقق بهره برداری تاکید شد.

عناوین برگزیده