تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۰۳
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۱۰۹۹۶۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بازرس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت مطرح کرد:

ویرایش مجدد روش آزادسازی "سهام عدالت" جدی شد

می متالز - مراجعین اذعان دارند با توجه به عدم اطلاع کافی در انتخاب روش آزادسازی، روش مستقیم را انتخاب کرده اند. همچنین به عدم دانش بورسی خود و نداشتن اطلاع از مزایای روش غیر مستقیم اشاره داشته و از تعاونی‌ها درخواست پیگیری و انعکاس به اتحادیه کشوری را برای ایجاد امکان ویرایش از روش مستقیم به غیرمستقیم را دارند.
ویرایش مجدد روش آزادسازی "سهام عدالت" جدی شد

به گزارش می متالز، حسین امینی خواه، بازرس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشوراظهار کرد: در انتخاب روش مستقیم و غیرمستقیم متقاضیان زیادی روزانه به تعاونی‌های شهرستانی برای تغییر روش آزادسازی خود مراجعه می‌کنند. 


وی ادامه داد: مراجعین اذعان دارند با توجه به عدم اطلاع کافی در انتخاب روش آزادسازی، روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند. همچنین به عدم دانش بورسی خود و نداشتن اطلاع از مزایای روش غیر مستقیم اشاره داشته و از تعاونی‌ها درخواست پیگیری و انعکاس به اتحادیه کشوری را برای ایجاد امکان ویرایش از روش مستقیم به غیرمستقیم را دارند.

مدیرتعاونی شهرستان خرم آباد به جمعیتی میلیونی متقاضیان اشاره و عنوان کرد: این موضوع به عنوان یک خواسته عمومی از سوی مردم مطرح شده که نیازمند پیگیری از سوی مسئولین است. 

امینی خواه تصریح کرد: از ابتدا که ماجرای انتخاب روش آزادسازی مطرح شد، دولت یک بار تا ۱۵ اردیبهشت فرصت تغییر روش از مستقیم به غیرمستقیم را فراهم کرد، اما افراد به دلیل عدم دسترسی به منابع اطلاعاتی و مشورتی که بیشترین قشر را روستاییان تشکیل می‌دهند، به اشتباه روش مستقیم را انتخاب کردند.

بازرس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور در پایان این امر را یک مطالبه عمومی عنوان کرد و خواستار پیگیری مسئولین امر شد.
نظرات بینندگان
مهسا
-
تاریخ : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
سلام خواهشمندم ویرایش سهام عدالت وتغییرازمستقیم به غیرمستقیم روبزارین من اشتباه انتخاب کردم
عناوین برگزیده