تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۱۱
بازدید: ۲۴۹
کد خبر: ۱۰۹۹۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اختتامیه جشنواره فروش دو ماه آخر سال بیمه آرمان برگزار شد

اختتامیه جشنواره فروش دو ماه آخر سال ۹۸ شرکت بیمه آرمان با حضور مدیریت عامل، رئیس هیات مدیره، معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد.
اختتامیه جشنواره فروش دو ماه آخر سال بیمه آرمان برگزار شد

به گزارش می متالز، اختتامیه جشنواره فروش دو ماهه آخر سال ۹۸ با رعایت کامل پروتکل‌های ستاد ملی کرونا در سالن شمس تبریزی ساختمان مرکزی این شرکت برگزار و به صورت زنده از طریق صفحه رسمی اینستاگرام بیمه آرمان پخش شد.

خروج بیمه آرمان از دو سال زیان/  سال ۹۸، سال سود

در ابتدای این مراسم دکتر کامبیز پیکارجو، مدیرعامل بیمه آرمان ضمن آرزوی موفقیت برای خانواده بیمه آرمان و همچنین فعالان صنعت بیمه، از شبکه فروش و فعالان و همچنین دست‌اندرکاران معاونت بازاریابی و فروش به خاطر برگزاری موفق این جشنواره قدردانی کرد.

مدیرعامل بیمه آرمان در ادامه گفت: شرکت از سال ۹۸ وارد یک دوره بازسازی شده و اقدامات بسیاری را انجام داده که منجر به ساختارسازی و برنامه‌ریزی تشکیلات شده است.

پیکارجو تاکید کرد: بیمه آرمانی که در دو سال گذشته با زیان عملکرد روبه‌رو بوده است، در سال ۹۸ توانست از شرایط زیان‌دهی بیرون آمده و به سود عملیات برسد.

مدیرعامل بیمه آرمان افزود: در بخش مالی سعی بر آن داشته‌ایم از قابل وصول بودن حق بیمه‌ها مطمئن شویم و با وجود کم و کاستی‌های موجود که دوره به دوره قابل حل شدن هستند، در حال حاضر معاونت فنی ثبات داشته و به استانداردهای لازمی که در برنامه داشتیم، رسیده‌ایم. همچنین بخش مدیریت ریسک به همراه مدیریت فنی، به خوبی توانسته ریسک‌های موجود را کنترل کند.

وی تاکید کرد: حضور دکتر الماسی به عنوان معاونت بازاریابی و فروش باعث شد تحرکات جدیدی در بخش فروش ایجاد شده و ایده‌های جدیدی در آن پایه‌گذاری شود.

مدیرعامل بیمه آرمان مشکلات رایج در صنعت بیمه را عدم ارائه نرخ‌های فنی، عدم توان وصول حق بیمه و  همچنین عدم توان ارائه خدمات خسارتی متناسب با تعهد دانست و گفت: این مسائل تقریبا در تمام شرکت‌های بیمه به چشم می‌خورد و زمانی برطرف می‌شوند که ساختار از پایه به صورت درست برنامه‌ریزی شود.

مدیرعامل بیمه آرمان از نظارت بیشتر بر عملکرد فروش شعب خبر داد و افزود: با مشورت با همکاران به این نتیجه رسیده‌ایم که حدود اختیارات شعب و نمایندگان متناسب با توانمندی‌ها و تجربه‌شان افزایش پیدا کند و ستاد مرکزی به جای اینکه مشغول نرخ دادن باشد، بیشتر به راهنمایی و هدایت مجموعه فروش بپردازد.

پیکارجو اعلام کرد: در گام بعدی با تفویض اختیارات مناسبی که از اول تیرماه اعمال می‌شود، به شعب و نمایندگان متناسب با توانمندی و تجربه‌هایشان اختیاراتی داده می‌شود تا بتوانند به بهترین نحو ممکن در بازار فعلی صنعت بیمه فعالیت کنند.

آینده "بیمه آرمان" روشن است

دکتر مجید قلی‌پور رئیس هیات مدیره شرکت در این مراسم ضمن قدردانی از مجموعه برگزارکننده و پشتیبان جشنواره گفت: خیلی دوست داشتم که حضورا خدمت شما بزرگواران باشم، ولی شرایط کرونا اجازه چنین کاری را نمی‌داد و امروز این فرصت فراهم شده از راه دور در خدمت شما باشم. ابتدا فکر می‌کنم هم عقیده هستیم که بازاریابی امروز یک علم پویا و در حال تغییر است. بازاریاب موفق کسی است که به اصول روز بازاریابی مسلط باشد.‌

قلی‌پور ادامه داد: جمله اثرگذاری برای تعریف فروش وجود دارد: "فروش انتهایی‌ترین مرحله بازاریابی و شروع یک رابطه بلندمدت با یک مشتری است". قاعدتا یک بازاریاب موفق نباید به دنبال فروش یک محصول به مخاطب باشد و باید به یک رابطه بلندمدت و یک زنجیره از شرایط فکر کند.

وی افزود: همه ما شاید به عنوان ستاد شرکت در سرویس مناسبی که به بیمه‌گذار و مشتری می‌دهیم، در شکل‌گیری این رابطه بلندمدت موثر باشیم.

رئیس هیات مدیره بیمه آرمان در تشریح نقش بازاریاب در صنعت بیمه گفت: بازاریاب باید حس خوبی به مشتری‌اش بدهد. برایان تریسی یکی از اساتید برجسته بازاریابی جمله‌ای دارد که می‌گوید: "در سال‌های اول کارم نیمی از درآمدم را صرف خرید لباس می‌کردم چون معتقد بودم این هزینه‌ای که می‌کنم، بر می‌گردد". بازاریاب موفق کسی است که با صبر و خوشرویی کار خود را پیش ببرد و شنونده خوبی باشد تا گوینده خوب.‌

دکتر قلی‌پور در پایان سخنان خود خطاب به شبکه فروش بیمه آرمان در سراسر کشور گفت : افتخار می‌کنم به همکاری کنار همه شما دوستان، می‌دانم شرایط امروز و کرونا شرایط سختی است و کار سختی پیش‌روی ماست. ما به دنبال ساختن یک اقیانوس آبی جدید برای نمایندگان خود هستیم و مطمئن باشید که در دو ماه آینده خبرهای خوبی خواهید شنید. نگاه ما به آینده مجموعه بیمه آرمان روشن است و این به خاطر بودن در کنار شماست. شما هستید که مجموعه بیمه آرمان را جلو می‌برید. می‌دانم خیلی سخت است و خیلی ضعف داریم. ضعف‌های ما را به ما بگویید. کمک حال ما باشید و کنار ما باشید. به امید خدا آینده روشنی پیش‌روی ماست.

بسته حمایتی از شبکه فروش بیمه آرمان اجرایی می‌شود

در ادامه این مراسم، مهندس امیرحسنخانی عضو هیات مدیره و معاون اجرایی بیمه آرمان ضمن قدردانی از همراهان اعلام کرد: بحثی که در حال حاضر مطرح است، مساله طراحی محصولات بیمه‌ای مختلف متناسب با نیاز جامعه است تا نمایندگان بتوانند با شرکت‌های مختلف بیمه‌ای رقابت کرده و بسته پیشنهادی خود را به مشتریان ارائه کنند.

وی ادامه داد: بسته‌های حمایتی برای نماینده‌ها تعریف و در هیات مدیره مصوب شده که امیدواریم در سال ۹۹ بتوانیم خدمات ویژه‌ای را به نمایندگان ارائه دهیم.

امیرحسنخانی از افزایش سرمایه بیمه آرمان در سال جاری خبر داد و افزود: پیش از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده و انتخاب اعضای هیات مدیره اقدامات لازم برای افزایش سرمایه انجام خواهد شد. این اقدام نقدینگی شرکت را تقویت می‌کند تا خدمات مختلف بیمه‌ای را پوشش دهد.

باشگاه نمایندگان بیمه آرمان تشکیل می‌شود

در ادامه این مراسم، دکتر الماسی سرپرست معاونت بازاریابی و فروش بیمه آرمان با تشکر از نمایندگان و همکاران برگزارکننده جشنواره گفت: در شرایط فعلی و با توجه به بیماری کرونا برگزاری چنین مراسمی و جشنواره‌ای با موفقیت قابل قبول، دستاورد مهمی است. مهمترین دستاورد این جشنواره این بود که از مشکلات و کاستی‌های موجود در شرکت مطلع شده و به این باور رسیدیم که می‌توان چاره‌ای برای این مشکلات اندیشید و اتفاقات خوبی را رقم زد.

الماسی در پایان سخنان خود گفت: تلاش خواهیم کرد امسال بتوانیم حداقل دو جشنواره فروش را تا پایان سال اجرا کنیم. همچنین مهمترین هدف ما این است که بتوانیم ساز و کار باشگاه نمایندگان را در شرکت اجرایی کنیم تا کمپین‌ها از حالت مقطعی خارج شده و به طور منظم برگزار شوند.

عناوین برگزیده