تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۰۶
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۱۰۹۹۹۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ساعت پنج‌ و نیم عصر:

همه کاره و هیچ کاره

می متالز - ساعت پنج‌ و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به آدم‌هایی که گویا تا نام بورس می‌آید ذوق‌زده می‌شوند و نطقشان باز می‌شود تا شفافیتی که به شفایت باخت.
همه کاره و هیچ کاره

به گزارش می متالز به نقل از بورس نیوز، اصلا نگویید "بورس"، بگویید تخم‌ کفتر! این بورس چیست که آدم‌های لال را از ته غار تنهایی بیرون می‌آورد تا نظری برای زیرتابلوی شاخص ارائه دهند؛ برخی‌ها چنان زیرتابلوی بورس اظهارنظر می‌کنند که گویا عصر ۱۳بدر شده و خاطرات سربازی خود را برای کوچک‌تر‌ها تعریف می‌کنند.

مسئولان انقدر حوزه کاری خودتان کساد شده که فقط می‌گویید "بورس"؛ این فتیله بورس گفتن را پایین بکشید بسیاری از سهامداران جدیدالورود که تجربه‌هایی مانند سخنوری بوش، اوباما، جنگ و تحریم و ... را ندارند فکر می‌کنند سخنان شما درست همان نقطه بزنگاه است و نمی‌دانند این سخنان پس از چایی بعد از ناهار، نطق شده است.

اغلب افرادی که امروز "بورس" را بر سر خود حلوا حلوا می‌کنند اگر جستاری در عملکرد آن‌ها بزنیم، فاجعه‌های مدیریتی آن‌ها کم نیست و حالا در ساحل "بورس" به حساب سهامداران آفتاب می‌گیرند؛ سهامداران عزیز، بسیاری از این آقایون که امروز کارشناس بورس هستند، عضوی از هیات مدیره شرکت‌های بورسی و مشاوران آن هستند و به‌صورت کاملا زیرپوستی سیگنال خروج حقیقی‌ها و ورود حقوقی‌ها را صادر می‌کنند. بیاید گول نخوریم.

 

شفافیت را شروع کنید

اهالی بهارستان که بر موضوع شفافیت، بسیار تاکید داشته و اتفاقا بر یکی از نمایندگان وصله‌هایی چسبانده بودند که از سوی شورای نگهبان تایید نشد و اتفاقا ۹ نفر از شعبه ۱۲ مجلس نیز رای مثبت دادند؛ شفافیت آنجاست که ابتدا کسانی که رای مخالف را دادند خوداظهاری کنند تا مخالفان مشخص شود تا اگر بعدها، حرف مخالفان حضور این نماینده مجلس درست درآمد، مردم حوزه‌های انتخابیه‌ای که نماینده آن‌ها صلاحیت و اعتبار این فرد را تایید کردند را کاملا بشناسند و از طرف دیگر اگر تهمتی به آقای نماینده زده شده باید از ایشان عذرخواهی کنند.

عناوین برگزیده