تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۹
بازدید: ۳۱۴
کد خبر: ۱۱۰۴۳۰

پروژه‌ راه‌آهن سبزوار ۱۲ ساله شد/ «دستک راه‌آهن» مشکلی را حل نمی‌کند

می متالز - نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دستک راه‌آهن مشکلی را از سبزوار حل نمی‌کند و قرار نیست با یک دستک موضوع خاتمه یابد.
پروژه‌ راه‌آهن سبزوار ۱۲ ساله شد/ «دستک راه‌آهن» مشکلی را حل نمی‌کند

به گزارش می متالز، علی اصغر عنابستانی در مورد آخرین وضعیت راه‌آهن سبزوار اظهار داشت: این پروژه دارای اعتبار ریالی است و پیمانکار نیز در آن در حال کار است اما مسئله اصلی این است که دستک راه‌آهن مشکلی را از سبزوار حل نمی‌کند و قرار نیست با یک دستک موضوع خاتمه یابد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار بوده است که راه‌آهن مشهد - بافق - بندرعباس از مسیر کاشمر به راه‌آهن سبزوار متصل شود که این اتفاق رخ نداده است.

عنابستانی بیان کرد: اگر این اتفاق رخ دهد، به معنای اتصال سلطان آباد سبزوار به کاشمر است و این مهم اگر رخ دهد مسیر انتقال به تهران نیز کوتاه‌تر می‌شود و سبزوار در مسیر ریل قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: این پروژه سال 87 کلنگ خورده و 12 سال گذشته است اما اکنون در حال کار است و ممکن است با این وضعیت اعتباری امسال تمام نشود اما پیمانکار کار می‌کند و اعتبار می‌گذاریم.

عنابستانی تصریح کرد: مشکل اصلی ما ادامه دستک تا ایستگاه کاشمر از مسیر بردسکن است که اتصال از سلطان آباد به قوچان را محقق کرده و حتی زمینه مناسبی برای انتقال بار نیز از بندرعباس فراهم می‌کند.

عناوین برگزیده